ANA SAYFA

 

 

2. SINIF EĞİTİM SETİ
5. SINIF EĞİTİM SETİ

 

 

BU ÜRÜNÜN PEŞİN FİYATINI VE TAKSİT KOŞULLARINI ÖĞRENMEK İÇİN İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEKİ FORMU DOLDURARAK YOLLAYABİLİRSİNİZ

 

GERİ DÖN
İLETİŞİM

 

16 VCD + 2 Çalışma Kitabı + 1 CD-ROM / Kılavuz 

16 VCD 2. sınıf derslerini “Çoklu Zeka ve Yapılandırmacı Sistemle Yeni Müfredata Uygun Olarak” animasyonlar, örnekler, etkinlikler, birebir uygulamalar, konu anlatımları ve örnek soru çözümleri ile öğrencilere anlatan zengin görüntülü içerik... 

ÇALIŞMA KİTABI

448 Sayfa, 20 Konu

120 Soruluk 8 Adet Ölçme Değerlendirme Testi

122 Soruluk 9 Adet Öğrendiklerimizi Ölçelim Testi

15 Soruluk 1 Adet Genel Değerlendirme Testi 

1000 SORUDA TEMEL DERSLER ÇALIŞMA KİTABI

1000 Soru – Cevap

128 Sayfa, 46 Test, 9 Ünite, 8 Tema ve 5 Genel Değerlendirme Testi

 1 CD + KAYNAK KİTAP

Başlangıçta 1.500.000 zararlı internet sitesi yasak kapsamına alınmış ve devamlı güncelleme imkanı verilmiş.

Bilgisayar ve İnternet Kullanım Saatlerini Kontrol, Yapılan İşlemler ve Girilen İnternet Siteleri Hakkında Rapor, Göz ve Vücut Sağlığını Korumak. Güvenlik ve Kontrol Sistemleri gibi Özellikleri sayesinde bilgisayar ve internetin kontrollü ve güvenli kullanılması amaçlanmış.

Bilgisayar Eğitim Uzmanlarımız tarafından hazırlanan kaynak kitap sayesinde çocuklarımız bilgisayar ve interneti daha güvenli olarak kullanabileceklerdir. 

REHBER KILAVUZ

Uzman öğretmenler tarafından hazırlanıp, genel ders çalışma tekniklerini içermektedir.

 

12 VCD + 2 ÇALIŞMA KİTABI 4 1 CD-ROM / KILAVUZ

 “Ödül İlköğretim 5.Sınıf VCD Eğitim Seti”, “ Çoklu Zeka Sistemine” göre hazırlanan Türkiye’ de ki ilk eğitim seti olma özelliğini taşıyor..

 A. Ezberci eğitimden uzak, düşünmeye ve üretkenlik amaçlanan bu çalışma yeni müfredata uygun olarak uzman eğitimci bir kadro tarafından hazırlanmıştır.

B. Çocuklar için gerekli araç ve gereçlerle donatılmış özel sınıf ortamında dersler anlatılmış. Konu aralarında dinlendirici müzikler kullanılmış.

C. Sınıf içerisinde öğrenciler arasında katılımcı bir ortam sağlanmış.

D. Dersler, Sınıf içerisinde yalnızca öğretmen anlatımı ile değil, aynı zaman da animasyonlar, örnekler, etkinlikler ve bire bir uygulamalar ile desteklenmiş.

E. Her ders için ayrı bir anlatım tekniği kullanılmış.

F. Öğrenci bu set sayesinde hem okulda görmüş olduğu dersi evde daha canlı ve renkli bir ortamda tekrar etme fırsatı buluyor, hem de yeni sisteme daha çabuk uyum sağlamış oluyor.

G. Türkiye’ de alanında ilk yardımcı kaynaklardan oluşu bu setin önemli özelliklerinden biridir.

H. Sadece öğrenci değil, aynı zamanda öğretmen için de gerekli bir kaynaktır.

I. Velilerde yeni sisteme alışabilmeleri ve çocuklarına daha iyi yardımcı olabilmeleri için iyi bir yardımcı kaynaktır. 

12 VCD ( Türkçe 4 VCD – Matematik 8 VCD )

 A. Türkçe 4 VCD

1. VCD Atatürk, 2. VCD Değerlerimiz,

3. VCD Güzel Ülkem Türkiye, 4. VCD Dünyamız ve Uzay

* Okul parçaları daha iyi anlaşılması için öğrencilere tekrar ettirilmiş.

* Sınıfta katılımcı bir ortam sağlanmış.

* Anlatımlar animasyonlar, örnekler ve birebir uygulama ile desteklenmiş.

* Resimler Plazma TV’ de gösterilmiş.

* Bilinmeyen kelimelerin tahmini anlamı veriliyor, sonra gerçek anlamı veriliyor. Daha sonra bu kelimeler cümle içerisinde kullanılarak ezbercilikten uzak bir sisteme çocuklar alıştırılıyor.

 B. Matematik 8 VCD

1.VCD Sayılar, 2.VCD Sayılar, 3.VCD Sayılar, 4.VCD Sayılar,

5.VCD Geometri, 6.VCD Ölçme, 7.VCD Ölçme, 8.VCD Sayılar

Öğrenciler arasında soru-cevap tekniği kullanılmış.

Yani bu konuda sen düşünüyorsun ? şeklinde sorularla sınıf içerisinde katılımcı bir ortam sağlanmış.

Örnekler animasyonlar eşliğinde anlatılmış.

Anlatımlarda sınıf içinde görsel materyaller kullanılmış.

Ders için gerekli olan okul araç gereçleri sınıf içerisinde mevcut ve kullanılmakta.

 

“Ödül İlköğretim 4.Sınıf VCD Eğitim Seti”, “ Çoklu Zeka Sistemine” göre hazırlanan Türkiye’ de ki ilk eğitim seti olma özelliğini taşıyor..

 A. Ezberci eğitimden uzak, düşünmeye ve üretkenlik amaçlanan bu çalışma yeni müfredata uygun olarak uzman eğitimci bir kadro tarafından hazırlanmıştır.

B. Çocuklar için gerekli araç ve gereçlerle donatılmış özel sınıf ortamında dersler anlatılmış. Konu aralarında dinlendirici müzikler kullanılmış.

C. Sınıf içerisinde öğrenciler arasında katılımcı bir ortam sağlanmış.

D. Dersler, Sınıf içerisinde yalnızca öğretmen anlatımı ile değil, aynı zaman da animasyonlar, örnekler, etkinlikler ve bire bir uygulamalar ile desteklenmiş.

E. Her ders için ayrı bir anlatım tekniği kullanılmış.

F. Öğrenci bu set sayesinde hem okulda görmüş olduğu dersi evde daha canlı ve renkli bir ortamda tekrar etme fırsatı buluyor, hem de yeni sisteme daha çabuk uyum sağlamış oluyor.

G. Türkiye’ de alanında ilk yardımcı kaynaklardan oluşu bu setin önemli özelliklerinden biridir.

H. Sadece öğrenci değil, aynı zamanda öğretmen için de gerekli bir kaynaktır.

I. Velilerde yeni sisteme alışabilmeleri ve çocuklarına daha iyi yardımcı olabilmeleri için iyi bir yardımcı kaynaktır. 

25 VCD (Türkçe 3 VCD/ Sosyal Bilgiler 4 VCD/ Fen ve Teknoloji 8 VCD/ Matematik 8 VCD )

 A. Türkçe 3 VCD

1. VCD Atatürk, 2. VCD Sağlık ve Çevre, 3. VCD Güzel Ülkem Türkiye,

* Okuma parçaları daha iyi anlaşılması için öğrencilere tekrar ettirilmiş.

* Sınıfta katılımcı bir ortam sağlanmış.

* Anlatımlar animasyonlar, örnekler ve birebir uygulama ile desteklenmiş.

 

 

“Ödül İlköğretim 3.Sınıf VCD Eğitim Seti”, “ Çoklu Zeka Sistemine” göre hazırlanan Türkiye’ de ki ilk eğitim seti olma özelliğini taşıyor.. 

A. Ezberci eğitimden uzak, düşünmeye ve üretkenlik amaçlanan bu çalışma yeni müfredata uygun olarak uzman eğitimci bir kadro tarafından hazırlanmıştır.

B. Çocuklar için gerekli araç ve gereçlerle donatılmış özel sınıf ortamında dersler anlatılmış. Konu aralarında dinlendirici müzikler kullanılmış.

C. Sınıf içerisinde öğrenciler arasında katılımcı bir ortam sağlanmış.

D. Dersler, Sınıf içerisinde yalnızca öğretmen anlatımı ile değil, aynı zaman da animasyonlar, örnekler, etkinlikler ve bire bir uygulamalar ile desteklenmiş.

E. Her ders için ayrı bir anlatım tekniği kullanılmış.

F. Öğrenci bu set sayesinde hem okulda görmüş olduğu dersi evde daha canlı ve renkli bir ortamda tekrar etme fırsatı buluyor, hem de yeni sisteme daha çabuk uyum sağlamış oluyor.

G. Türkiye’ de alanında ilk yardımcı kaynaklardan oluşu bu setin önemli özelliklerinden biridir.

H. Sadece öğrenci değil, aynı zamanda öğretmen için de gerekli bir kaynaktır.

I. Velilerde yeni sisteme alışabilmeleri ve çocuklarına daha iyi yardımcı olabilmeleri için iyi bir yardımcı kaynaktır.

 12 VCD ( Türkçe 4 VCD – Matematik 8 VCD )

 A. Türkçe 4 VCD

1. VCD Atatürk, 2. VCD Değerlerimiz,

3. VCD Güzel Ülkem Türkiye, 4. VCD Dünyamız ve Uzay

* Okul parçaları daha iyi anlaşılması için öğrencilere tekrar ettirilmiş.

* Sınıfta katılımcı bir ortam sağlanmış.

* Anlatımlar animasyonlar, örnekler ve birebir uygulama ile desteklenmiş.

* Resimler Plazma TV’ de gösterilmiş.

* Bilinmeyen kelimelerin tahmini anlamı veriliyor, sonra gerçek anlamı veriliyor. Daha sonra bu kelimeler cümle içerisinde kullanılarak ezbercilikten uzak bir sisteme çocuklar alıştırılıyor.

 B. Matematik 8 VCD

1.VCD Sayılar, 2.VCD Sayılar, 3.VCD Sayılar, 4.VCD Sayılar,

5.VCD Geometri, 6.VCD Ölçme, 7.VCD Ölçme, 8.VCD Sayılar

Öğrenciler arasında soru-cevap tekniği kullanılmış.

Yani bu konuda sen düşünüyorsun ? şeklinde sorularla sınıf içerisinde katılımcı bir ortam sağlanmış.

Örnekler animasyonlar eşliğinde anlatılmış.

Anlatımlarda sınıf içinde görsel materyaller kullanılmış.

Ders için gerekli olan okul araç gereçleri sınıf içerisinde mevcut ve kullanılmakta.

4. SINIF EĞİTİM SETİ
3.SINIF EĞİTİM SETİ